Our Services

One-year Retirement Visa
Suvarnabhumi Airport is one of the world’s major airports. As a result, the size and the traffic inside the airport can be overwhelming. A member of Thai Longstay is entitled to be picked up by our airport staff with an electric cart at the airplane gate for international arrival. The staff will take our members through fast tracks immigration and custom procedure and send them off to their desired transportation. For departure, our airport staff will assist with check in and take our members through fast tracks for security and departure immigration and send them to airline lounge or departure gate unless specifically specified by our members.

Fast Tracks at Airport Immigration
Suvarnabhumi Airport is one of the world’s major airports. As a result, the size and the traffic inside the airport can be overwhelming. A member of Thai Longstay is entitled to be picked up by our airport staff with an electric cart at the airplane gate for international arrival. The staff will take our members through fast tracks immigration and custom procedure and send them off to their desired transportation. For departure, our airport staff will assist with check in and take our members through fast tracks for security and departure immigration and send them to airline lounge or departure gate unless specifically specified by our members.

Fast Tracks for Thai Driving License
If a member of Thai Longstay desires a Thai driving license, the company will take the member to the transportation department where he or she is also entitled to a fast track service in acquiring a Thai driving license to make his or her stay in Thailand even more pleasant.

1-year visa with single / multiple re-entries
TLM have MOUs signed with many governmental partners, and one of them is the Immigration Bureau. This is why our customers will get the ultimate convenience for 1-year retirement visa application

บริการของเรา

1. บริการลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relations)
    ฝ่ายลูกค้าสัมพันธ์ จะทำหน้าที่ประสานงานและดูแลลูกค้าที่ประสงค์จะเดินทางเข้ามาเพื่อพำนักระยะยาวในประเทศไทย โดยจะเริ่มเก็บข้อมูลความต้องการในการพำนักระยะยาวของลูกค้าจากการโต้ตอบ E-mail กับลูกค้าก่อนที่จะเดินทางเข้ามาในประเทศไทย ให้คำปรึกษาเรื่องการเตรียมเอกสาร ในการทำ 1-year retirementvisa ตลอดจนการรับ Fast Tracks ที่สนามบินสุวรรณภูมิ เพื่อสร้างความประทับใจ

2. งานบริการด้าน Visa และการติดต่อหน่วยงานราชการ (Liaison Services)
    บริการอำนวยความสะดวกในการให้ข้อมูล ตลอดจนประสานงานกับศูนย์บริการออก 1-year retirement visa ประสานงานตรวจสอบประวัติ รวมถึงการต่อ Visa ระยะยาว นอกจากนั้นทางบริษัทฯ ยังอำนวยความสะดวกในการเปลี่ยนใบขับขี่ท้องถิ่นต่างชาติเป็นใบขับขี่ไทย

3. งานบริการทางการเงิน บริการรับรองประวัติและฐานะ (Facilitation)
    งานบริการทางการเงิน บริการรับรองประวัติและฐานะ จะทำงานร่วมกับงานออก Visa และประเทศต้นกำเนิดของลูกค้านั้นๆ เพื่อให้การต่อ Visa สามารถทำได้ที่จุดเดียวกันในประเทศไทย โดยที่ลูกค้า ไม่ต้องเดินทางกลับไปมาระหว่างประเทศไทยและประเทศต้นกำเนิดตนเอง รวมทั้งสามารถโยกย้ายเงิน ผ่านการประสานงานกับธนาคารในประเทศไทย และธนาคารในต่างประเทศของลูกค้าได้

นอกจากนี้ บริษัทฯให้ความสำคัญต่อระบบการควบคุมคุณภาพการให้บริการเป็นอย่างยิ่ง และได้มีการประยุกต์ใช้การควบคุมคุณภาพแบบองค์รวม (Total Quality Management :TQM) ในการให้บริการกับสมาชิกชาวต่างชาติ และทุกหน่วยงานที่เกี่ยวข้อง ในส่วนของพนักงานระดับปฏิบัติการ จะถูกสุ่มตรวจคุณภาพการให้บริการโดยพนักงานระดับ Supervisor อย่างน้อยเดือนละ 2 ครั้ง นอกจากนั้นพนักงานระดับปฏิบัติการจะได้รับการประเมินความพอใจในการรับบริการจากสมาชิกชาวต่างชาติตามแบบฟอร์มการประเมินผลของบริษัทฯ